Sæt fart på karrieren som byggeleder

Nu har du mulighed for at lande drømmejobbet som byggeleder i en udviklende stilling blandt nogle af branchens bedste lærermestre.

Du kommer til at indgå i et hold af erfarne byggeledere med et bagland af forskellige kompetencer. Din hverdag vil være præget af et godt kollegialt miljø, sparring og høj faglighed, hvor vi hjælper, udfordrer og lærer af hinanden. Du får løbende selvstændigt ansvar på projekter, som matcher dine kompetencer og udvikling.

I H+ har vi forestået byggeledelse af nogle af de største byggeopgaver i det seneste årti, bl.a. opførelsen af Mærsk Tårnet, Nyt Hospital Herlev, KB Hallen og Papirøen, ligesom vi har løst et væld af andre spændende projekter.

Med andre ord får du mulighed for at kaste din faglighed på et bredt spænd af projekter med en stor alsidighed i opgavernes art, da du følger projekterne fra projektgranskningen og er med i processen til afleveringsforretning og idriftsætning. Fællesnævneren er byggeteknisk udfordrende opgaver med speciale i arbejder på bygninger i drift under særlig hensyntagen til brugerne.

Søg nu

Hvis du er klar på at være en del af fremtidens byggeri i H+, så send os din ansøgning og CV til job@hplus.dk og skriv Byggeleder” i emnefeltet.

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Krestian Olsen på ko@hplus.dk

Arbejdstid 37 timer/ugen

Arbejdssted Østerbro, København

Løn Efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi holder løbende samtaler

Din profil

Vi forventer ikke, at du har mange års erfaring som byggeleder. Til gengæld er du uddannet bygningskonstruktør, arkitekt eller ingeniør – gerne med en håndværksmæssig baggrund. Du har kendskab til byggeriets processer samt byggeteknik og forstår grænseflader og eventuelle bæredygtighedstiltag som en vigtig del af byggeprocessen.

Du trives som den koordinerende funktion i det tværfaglige arbejde. Det er derfor afgørende, at du kan kommunikere klart og tydeligt og samarbejde på tværs af fagligheder med forståelse og respekt for byggeriets forskellige aktører. Med skriftlige evner formidler du overblik over økonomi, projektstadie, processer, projektdokumentation og tilladelser. Du har en god kulturel forståelse og kender jargonen på byggepladsen såvel som på byggeherremøder. Det falder dig naturligt at håndtere eksterne relationer, herunder forskellige nationaliteter, entreprenører, myndigheder, bygherrer mm.
Du er desuden hjemmevant i Office-pakken med særlig vægt på MS Project og har kendskab til de gængse tegneprogrammer.

Du bevarer roen og overblikket – også når det går hurtigt. Du sikrer, at alle aspekter af et projekt udføres i overensstemmelse med den fastlagte kvalitet og tidsplan, men samtidig bliver du ikke slået ud af kurs, hvis der uventet forekommer ændringer i planen.

H+ er 360 graders rådgivning til ambitiøse professionelle bygherrer. Hos os bliver du en del af et sammentømret hold af arkitekter, bygningskonstruktører, tekniske designere, ingeniører, byggeøkonomer, indretningsarkitekter, m.m., der arbejder sammen på kryds og tværs af vores faglige kompetencer. Vi tæller +100 medarbejdere, og vi vil gerne have endnu flere med på holdet.

Fra vores afdelinger i hhv. København, Odense, Nakskov, Rønne og Aarhus varetager vi projekter inden for nybyggeri, renovering og restaurering i det meste af Danmark.

Vores referencer spænder fra erhverv, sundhed og boliger over kulturarv, forskning og undervisning. Vi er kendetegnet ved langvarige samarbejder med blandt andet Bygningsstyrelsen, DTU, Forsvaret, Københavns Universitet, boligselskaber, kommuner og mange flere.

Du bliver en del af en ambitiøs arkitektvirksomhed, der bygger på et stærkt fagligt og socialt fællesskab, med en gensidig respekt for hinandens forskelligheder og fagligheder. Her er højt til loftet, flad ledelsesstruktur og god teamspirit på tværs af vores fagligheder. Løbende kompetenceudvikling og målrettet efteruddannelse er en integreret del af vores pakke.